Rosa bubbla

2012-11-18 ♡ 20:00:00
 
Hello♥ 

Har litet tid till bloggen nu, inte riktigt orkat innan idag, förutom mobiluppdate. 
 
Jag var ju på stallet vid lunchtid idag. Måste säga att Hafetí verkligen är en duktig häst. Först red jag ut en liten sväng, själv, för att värma upp lite med skritt, trav och galoppen passade jag även på att prova när jag var på en rak sträcka. Sen i padocken tog jag det lite lungt, travade lite till och skrittade av honom länge. Sen fick han sin komplicerade mat, och jag åkte hem :)
 
Hade planerat att baka idag med, men det blev lite sent enligt mamma, hehehe ;) Har hittat en jättefin bakblogg
{länk} vill baka allt som står där!!! Imorgon är det skola igen och jag hoppas på en inte allt för jobbig vecka. Har svenskprov på onsdag, men jag vet ju vad ett substantiv är... 
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mejl:

Hemsida/Blogg

Kommentar

Trackback