Dag 1 - Presentera dig och din häst

2012-10-23 ♡ 16:10:00
 
Hej jag heter Anna är kinesiska stjärntecknet drake och bor i Sverige. Hahaha. Jag har ridit sen jag var fyra, och nu rider ungefär tre ggr i veckan. Föutom det gillar jag fotografera, bloggdesign, mina kaniner, min familj, tacos, lexington, Fille, läsa, instagram, filma, och baka :) 
 
Jag rider som sagt ungefär tre gånger i veckan, på en islandshäst som heter Fille (hans riktiga namn är Feill men ingen säger det ;)) Han är en vallack på sjutton år, men han känns mycket yngre när man rider honom. Jag och Fille har inte startat i någon riktig tävling än, eftersom han inte riktigt har tävlngkapacitet tyvärr. Dock är vi med i många klubtävlingar och där går det bra :D Jag är medryttare på honom eftersom hans ägare nt hinner med honom riktigt, men det är ju bara bra! ;)
 
jag har även en annan häst på G, men mer om det en annan gång ;)
 
 
 

Postat av: emilia

haha, du hittade en sådan awsome bakgrund :D

Svar: jahooo
baraanna.blogg.se

2012-10-23 ♡ 16:10:00

URL: http://pichaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mejl:

Hemsida/Blogg

Kommentar

Trackback