Dagens ridpass!

2012-11-12 ♡ 20:40:00
Det gick jättebra verkligen! Synd att vi inte gkorde något mer "seriöst" för då skulle min lilla prins verkligen varit kanoners ;) Men roligt var den endå!! 
 

Eftersom vi ska ha en juluppvisning, nån gång inann jul (logiskt?), så tränade vi lite kadrilli. Hur stavas det egntligen? Ska Googla... Nepp, KADRILJ stavas det. Men i alla fall, jag red med Elsa, haha hennes häst Stjärna var en sömntablett idag :P Vi gjorde först hela kadriljen i skritt, och sedan i tölt/galopp. 
 
I början var Fille också en sömntablett, men när jag tog ett spö... SHIT va duktig han var!!! Blev själv lite förvånad!! ;) 
 
Här kmr en fin liten utvärdering av ridpasset:
Mmm... Det gick väll bra!! Kanske inte galoppen, men tänkte nt så mkt på det!! I dem andra gångartenra gick det i alla fall bra!!
Bra! Jag var ju en riktig kanonkula ;) Vi galopperade nt så jättemkt, bara några ggr i själva kadrilljen.
Vi travade typ nt alls, men där var han också bra och frammåt!!
PERFA! Bra form, framåt o pigg, även på volter och sånnt, där det inte brukar gå så bra....;)
 

Postat av: Julia ♥

Fin blogg! var gärna med i veckans blogg hos mig.
Länk: http://annjulia.blogg.se/2012/november/veckans-blogg.html#comment

2012-11-12 ♡ 20:40:00

URL: http://AnnJulia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mejl:

Hemsida/Blogg

Kommentar

Trackback