Me, myself and I

2012-09-05 ♡ 19:22:00
Hejhej :)
 
Anna heter jag och är... Ja, ni får  gissa er till min åler :). Jag själv skulle beskriva mig som chefen. Skojar. Jag vet inte... Snäll och lite galen är jag väll :) <---och jag älskar smilysar...
 
Mitt stora intresse är ridning, jag har ridit så länge jag kan minnas. Jag spelar även cello två gånger i veckan, och älskar att vara med mina vänner<3 Förutom det så älskar jag att fota, och det gör jag med min systemkamera nikon D3100 och jätteibland med min kompaktkamera Nikon S3100, bästa som finns;) 
 
Lite mer om mig och ridningen då. Först så red jag på en ridskola. Men sen ett halvår rider jag en islandshäst som heter Feil, men alla kallar honom för Fille, tre gånger i veckan. Och Fille är väääääärldens snällaste häst<3 
 
Jag bloggar om allt O.O
 
Snällt av dej... ER, att ni har läst allt detta :)
 


Postat av: Bunny

Wow, din design är HELT awesome! :D Älskar bakgrunden! ^^

2012-09-05 ♡ 19:22:00

URL: http://bunnys.blogg.se
Postat av: Tindra

Jag vet jag är snäll;D

2012-09-05 ♡ 19:22:00

URL: http://mylittlediary.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mejl:

Hemsida/Blogg

Kommentar

Trackback