Dehär med rubriker....

2012-09-30 ♡ 09:05:27
usch vilken dålig uppdatering det har varit, jag ska verkligen bättra mig!
 
Men jag lever, och allt flyter på. Nästa vecka från lördag typ ska jag ha Fille i en vecka HELT för mig själv, eftersom hans ägare ska resa bprt, och behöver någon som kan ta hand om Fille. Mig då. 
 
Jag har även anmält mig till vår första "riktiga" tävling :D Även om det bara är en klubtävling ;) 
 
Nu måste jag städa lite (jag måste alltid städa....) ,och sen ska jag ta mig an ljusinlägget, vet inte varför jag väntade så länge med det :/?
 
Kram så länge :)
 
 
I fredag red jag ut med Tindra och hennes häst Draumur. Fille och Draumur verkade gilla varandra, även om dem inte står på samma stall <3
 
 
 
 
 
 
 

Postat av: Bunny

Lycka till på din första tävling, vad spännande! :D

Svar: Tack :) Jag har ju tävlat innan, fast inte på islandshästar ;)
baraanna.blogg.se

2012-09-30 ♡ 09:05:27

URL: http://bunnys.blogg.se
Postat av: Amanda

Söttttttt

2012-09-30 ♡ 09:05:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mejl:

Hemsida/Blogg

Kommentar

Trackback