Svaren på frågestunden :)

2012-09-23 ♡ 19:08:00
Favorit glass? Polka och blåbär :3
 
Favorit ämne i skolan? Slöjd, och ibland svenska...

Vad hade du velat heta om du fick bestämma själv? Är nöjd med Anna... Men kanske typ Thalila? Fast näe....

Dina favorit bloggar? nellieberntsson.se, hannalovisasol.se, ponnysanning.se mm....

Haft problem med tänderna någon gång??? NEJ!!

Bästa med Fille? Allt... Nej men att han är så snäll och "lätt" i allt :)

Gillar du gurka???! (random fråga...) Jaaa...

Bästa sommar minnet? Ridlägeeer <3
 
Emilia:
favorit sysselsättning? Om man inte räknar med ridning.... Så vet jag inte.... Blogga!

godaste... öhm... frukt?? Mangooo :D

vad tycker du om skolan? Den är bra.

vilken är din idol? Tobbe Larsson ;)

vart får du din insperation till bloggen ifrån? Andra bloggar ;) Fast ibland så har jag ju ingen heller....

favvo låt? (om man inte räknar med ba ba ba.....) "Call me maby" eller "live while we young"
 
Oliva:
Varför bloggar du? Jag vet faktiskt inte :) Jag tycker bara det är kul :)
 
Och vad gör en blogg värd att läsas enligt dig? :) Bloggar om saker som jag gillar (hästbloggar) eller mina för att jag känner personerna bakom dem. Och så ska det vara många bilder med :)
 
Jennifer:
favoritfilm? Alla twilight-filmerna och Harry Potter-filmerna
bästa minnet från sommaren 2012? :) Som sagt ridlägret!
favoritblogg? :) Har jag redan svarat på, men: nellieberntsson.se, hannalovisasol.se, ponnysanning.se mm.... 
 
Marlene:
Favoritblogg? ↑
Varför började du blogga? ↑
Favorit mat? Sushi och TACOOOOS :3
 
Tack för att så många ställde frågor :)

Postat av: jusian

hej fin blogg, det skulle vara kul ifall du gick in på min blogg och slängde någon kommentar :D

2012-09-23 ♡ 19:08:00

URL: http://juusiaanaari.blogg.se
Postat av: DIYS

sv: tack så mkt!, vad glad jag blir :) <3

sushi är sååå gott :D

2012-09-23 ♡ 19:08:00

URL: http://diys.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mejl:

Hemsida/Blogg

Kommentar

Trackback